poniedziałek, 29 czerwca 2015

Słoik na marzenia

Myślę, że marzenia to istotna część naszego życia. Dzięki nim kierujemy się w danym kierunku. Jeśli Twoim marzeniem jest zostanie prawnikiem i życie na wysokim poziomie - idziesz na studia i spędzasz dużo czasu na nauce. Jeśli chcesz podróżować - idziesz w kierunku turystyki i ewentualnie fotografii. W każdym razie marzenia dają nam kopa żeby coś zrobić.
Postanowiłam zrobić słoik na moje małe i większe marzenia. Na papierowych paseczkach napisałam po jednym i zrolowane wrzuciłam do ozdobionego słoika. Oto niektóre z nich: 

  • Zanurkować z rekinami w Blue Hole (Egipt) - marzenie dość niebezpieczne i kosztowne. Ale właśnie ono skłoniło mnie do zrobienia kursów na nurka. Obecnie mam dopiero dwa uprawienia, ale w przyszłym roku planuję zrobić kolejne :")
  • Zorganizować Eurotrip z przyjaciółmi - podróż po najciekawszych miejscach, własnym wozem z grupą przyjaciół. A do tego nie kosztuje majątku :D
  • Stworzyć własną piosenkę - brzmi raczej banalnie, ale wcale takie nie jest. Może dlatego, że mój wokal nie należy do najpiękniejszych. Od września wybieram się więc na zajęcia, które nieco go nakierują. Miejmy nadzieję, że coś dadzą! :P
  • Żeglowanie - jedno z niewielu marzeń, które nie jest aż tak konkretne. Nie ważne gdzie będę żeglować - ważne, że będę mogła aktywnie spędzać czas robiąc to, co sprawia mi przyjemność.
  • Przepłynąć całą Wisłę kajakiem - nie wiem nawet czy to możliwe, ale brzmi naprawdę ciekawie i wymaga niezłej kondycji fizycznej :P
  • Odwiedzić ponad 25 krajów - wśród nich na pewno znajdą się Indie, Stany Zjednoczone, Hiszpania i Tajlandia. Jak na razie udało mi się odwiedzić 6 krajów z listy: Grecję, Anglię, Francję, Włochy, Bułgarię i Szwajcarię. Zostało jeszcze 19 ;)
Marzeń mam o wiele, wiele więcej, ale wydaje mi się, że te są najciekawsze i najtrudniejsze do zrealizowania.
Na koniec tego posta życzę sobie i Wam żebyśmy zawsze dążyli do realizacji marzeń i oczywiście - żeby dawało to efekty! :")
~ Ola

2 komentarze: